onsdag 16 januari 2008

I dag är jag ledig och listan är låååång

Denna veckan känns som extra mycket men det är väl för att man varit borta i 9 dagar.

Men jag ska i alla fall

-städa(jag erkänner att jag inte gjorde det i går..känns konstigt när det är mörkt ute)

-Stuva undan julbelysningen( jag lät dom vara kvar i alla fönster medan vi var borta
men som jag bara ställde i ett hörn i söndags när vi kom hem.

-Men jag ska få ordning på allt vi köpte

-Köra en sväng till mudden (dom har öppet längre så det KAN vänta tills maken kommer hem)

-En sväng till IKEA måste det bli..

-Ska leta gardintyg till sonens rum..(Dottern fick ju den marimekko jag visade tidigare att jag sytt men aldrig använt ..men då vaknade sonen och ville absolut ha något i samma stil)

-Tvätta bilen

-Köra till återvinningen

-Montera det min kompis köpte åt mej när jag var borta..

-Äta lunch

-Tvätta

-Byta sängkläder
-Tapetsera dotterns fondvägg
-Hinner jag ska jag kolla klinkers
-Skjutsa sonen till träning

hoppas jag inte kommer på något mer i dag...

-